Apetyt na czereśnie
Czas trwania: 95 min
Mała Scena
Najbliższy spektakl:
-23-06-2023-
Obsada:
Aktorka

Aktor

Muzyk

Muzyk

Autor
Agnieszka Osiecka
Reżyseria
Ireneusz Pastuszak
Scenografia
Kinga Piąty
Kostiumy
Dorota Połeć
Muzyka
Maciej Małecki
Kierownictwo muzyczne
Bartek Szułakiewicz
Fortepian
Piotr Niedojadło, Bartek Szułakiewicz
Inspicjent, sufler
Izabella Wielgus
Mężczyzna i Kobieta. Oboje po przejściach. Spotykają się w przedziale pociągu i skazani na wspólną podróż wspominają dobre i złe chwile swoich zakończonych związków, wcielając się w postaci z przeszłości. Dialogi między nimi są nie tylko finezyjne i dowcipne, ale też przeplatane wyjątkowej urody piosenkami z muzyką Macieja Małeckiego.
„Apetyt na czereśnie” to bolesna i pełna humoru zarazem analiza relacji damsko – męskiej, w czym Agnieszka Osiecka była niedoścignioną mistrzynią.
Kinga Piąty i Ireneusz Pastuszak potrafili w bardzo udany sposób oddać ten zamęt, wielość emocji, które kryje w sobie tekst Agnieszki Osieckiej. Tarnowski spektakl został zagrany i zaśpiewany z werwą i przekonaniem.
Agnieszka Rzonca, teatralny.pl
“Piosenka jest lekarstwem na samotność…” (A. Osiecka)
„Chciałeś zabrać mnie nad morze,
a zgubiłam się na lata,
teraz muszę, mój ty Boże,
wracać dookoła świata.
Dookoła świata płynę,
co za koszt i jaki kłopot,
zamiast wtedy kupić bilet,
prostą drogą pruć do Sopot…
Cierniem jesteś w mej koronie,
w mym uśmiechu – smugą smutku,
czy ja kiedy cię dogonię,
chociaż idziesz pomalutku?”
(Cierniem jesteś w mej koronie)
Mała Scena, sala nienumerowana.
Premiera odbyła się 26 stycznia 2014 r. Scena Foyer.
- Apetyt na życie
- O Osieckiej mógłbym mówić bez końca
- “Apetyt na czereśnie” w Teatrze im. L. Solskiego [ZDJĘCIA]
- Tarnów. “Apetyt na czereśnie” w foyer teatru
- “Apetyt na czereśnie” – premiera w Teatrze Solskiego(foto)
- Premiera “Apetytu na Czereśnie” -fotorelacja z gali
- Apetyt na czereśnie w Teatrze Solskiego. RECENZJA / RADIO KRAKÓW
- „APETYT NA CZEREŚNIE” W ŚRODKU ZIMY
- Nie taka znów / RECENZJA teatralny.pl
- Ach, czemu ziejesz chłodem – „Apetyt na czereśnie” / RECENZJA